محمحد پارچینیمحمحد پارچینی، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

یکی یدونه اس محمد عزیز دردونه اس محمد

عزیزم تولدت مبارک

1392/10/14 22:52
نویسنده : مامان محمد
521 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکر به خاطر همه ی نعمت های خوبت.

چقدر احساس خوشبختی میکنم و چقدر امشب حالم خوبه امروز تولد محمدم بود پسر حبه نباتم دیگه ماشاالله داره یواش یواش مرد میشه امروز پسرم 4 ساله شد انگار همین دیروز بود که تاتی تاتی راه میرفت یادش بخیر وقتی دندون درآورد چقدر ذوق کردم ......وای پسرم لحظه به لحظه زندگیم قشنگه وقتی پیش تو بابایی باشم شما دوتا دوست داشتنی ترین آدمای دنیا هستیدقلبماچ

عزیزم امسال تولدت مصادف بود با شهادت امام مظلوم امام رضا علیه السلام به همین دلیل برات جشن نگرفتم اما بهت قول میدم با 2 یا 3 روز تاخیر تو ماه با شکوه ربیع حتما برات جشن میگیرم یه جشن پر از بادکنک های رنگارنگ یه کیک خوشمزه با کلی دسر و خوراکیچشمک

البته امشب یه جشن کوچیک گرفتیم برف باریده بود با عمه اینا و محمد حسین و نرگس رفتیم بیرون برف بازی عزیزم شما انقدر ذوق کرده بودی همش به من گلوله برفی پرت میکردی تو برف ها بدو بدو میکردی همش میخندیدی و از برف بازی خسته نمیشدی اصلا انگار سرما بهت اثر نمیکرد راستی یه آدم برفی هم درست کردیم که تو خیلی تو درست کردنش کمکم کردی..............آ

عزیزم امیدوارم همیشه بخندی و شاد باشی و من هر سال برای تولدت جشن بگیرم .سفید برفیه من تولدت مبارک اینم یه عکس یادگاری از یه شب دوست داشتنی و رویایی.

وقتی آسمان برای محمد جشن میگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)